niedziela, 31 lipca 2016

Podsumowanie lipca i stosik

Moje życie od zawsze wydawało mi się zakręcone, ale lipiec naprawdę mnie zaskoczył! Był chyba najbardziej nieprzewidywalnym miesiącem w tym roku. Mimo wszystko szkoda, że już się kończy...bo nieco przeleciał mi przez palce...
Co w wolnych chwilach udało mi się przeczytać? Co zaadoptowałam na swoje półki? Zapraszam!


Lipiec był dla mnie miesiącem wyjątkowo intensywnym. Sam jego początek przyniósł spontaniczny wyjazd w góry na weekend. Po chwilowym odpoczynku pierwszy wtorek lipca zwiastował wyniki matur, za którymi znowu przyszedł czas wyników rekrutacji na studia. W związku z rekrutacją znalazło się parę spraw do załatwienia, z wycieczką z dokumentacją na czele. Potem znowu przyszedł czas ŚDM, przygotowań do czekającego mnie w sierpniu wyjazdu....więc reasumując - czasu na czytanie nie było za wiele. Nad czym ubolewam...


Mimo wszelakich przeciwności i wydarzeń losowych udało mi się przeczytać 5 książek, z czego jestem zadowolona. Nawet bardzo. 

Co przeczytałam?


,,Akademia wampirów" - Richelle Mead



,,Fortuna i namiętności. Klątwa " - Małgorzata Gutowska - Adamczyk



,,Rozważna i romantyczna" - Jane Austen



,,Linia serc" - Rainbow Rowell



,,Promyczek" - Kim Holden



W lipcu ponownie nie udało mi się wytrzymać w moim postanowieniu nie kupowania książek...więc na moim regale zamieszkało paru nowych lokatorów. 

Co więc zasiliło moją książkową armię?


,,Promyczek" - Kim Holden



,,Me before You" - Jojo Moyes



,,Dziewczyna z portretu" - David Ebershoff



,,Grunt pod nogami" - ks. Jan Kaczkowski



,,Córka rzeźbiarza" - Tove Jansson



,,Miniaturzystka" - Jessie Burton





A jak Wam minął lipiec?

Pozdrawiam, i życzę udanego, zaczytanego sierpnia!

22 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tych nowości! Lubię ładne okładki i od razu zwróciłam uwagę na "Me before you".
    No i sporo przeczytałaś, czyli nie leniuchowałaś :D Bardzo dobrze!
    Pozdrawiam! :) Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Mi również udało się przeczytać 5 książek - jak dla mnie zadowalający wynik :)) Miniaturzystka od bardzo dawna nade mną wisi, chyba wreszcie się za nią zabiorę! Tak samo jak Promyczek! Ach tyle świetnych książek jeszcze przede mną... Gratuluję wyniku! :))
    Pozdrawiam!
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik i świetne zdobycze ;) Doskonale wiem jak to jest z tym postanowieniem "nie kupowania książek". Wbrew niemu zawsze musi się coś dodatkowo przypałętać ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O Miniaturzystce słyszałam, nawet chyba widziałam w księgarni, mam nadzieję, że będziesz pisała jej recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku, mimo tak zabieganego miesiąca i tak udało Ci się przeczytać dużo książek. Bardzo bym chciała przeczytać "Rozważną i romantyczną", jakoś mnie ostatnio ciągnie do klasyki, póki co poczytuję "Wichrowe wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i zdobyczy książkowych. :) Zazdroszczę tego ładnego wydania, sama je prawie kupiłam - w ciągu 10-15 minut, w których się zastanawiałam, ktoś zdążył mi je sprzątnąć sprzed nosa. -_- Ale kupiłam w okładce filmowej i już przeczytałam, warto. :3 Zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Miniaturzystki" :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Promyczka, bo zdecydowanie mam na niego chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Miniaturzystka" jest cudowna! Czytałam jeszcze powieść Gutowskiej - Adamczyk i "Akademię..". Ta druga pozycja podobała mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! Strasznie zazdroszczę Jansson, bo chodzi za mną już od dawna, ale jeszcze jakoś nie było okazji, by dorwać się do jej książek (no, nie licząc Muminków! :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na tak małą ilość czasu jest naprawdę doskonale!:)) Życzę dobrze przeżytego sierpnia:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ACH!-Miniaturzystka ♥ Jak ja bardzo chcę tą książkę przeczytać! Pięć książek to bardzo dobry wynik! zazdroszczę uczestnictwa w ŚDM ;) Pozdrawiam!
    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tych pięciu, bo przy wielu obowiązkach czy planach to bardzo dużo :) W ogóle to bardzo dużo!
    Zazdroszczę możliwości przeczytania "Promyczka"... tak strasznie bym chciała, że chyba wydam ostatnie pieniądze na tą pozycję :P
    "Zanim się pojawiłeś"- świetna książka! Miło wspominam :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytaj "Promyczka"!!! Jak najszybciej! Chcę zobaczyć recenzję tej książki w Twoim wykonaniu!

    Pozdrawiam gorąco!
    Isabelle West z Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  15. ''Me before you'' <3
    Czytałam tylko w wersji polskiej,ale chętnie przeczytałabym w oryginale.Boję się tylko,że nie będę umiała się połapać.:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć,to znowu ja :)
    Nominowałam cię do LBA-http://olalive-blog.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-2.html
    Będzie mi bardzo miło,jeśli go wykonasz. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie robiłam prawie nic w lipcu, a przeczytałam tylko 2, więc szacun...
    Świetne blog, na pewno u Ciebie zostanę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zaszalałam i kupiłam w lipcu 4 książki. Zastanawiałam się jeszcze nad "Promyczkiem", ale postanowiłam, że jeszcze się wstrzymam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi przeszło ciężko i mało czytelniczo... ale promocjom się nie oparłam :D
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ci się podobał Promyczek? Ja mam zamiar sięgnąć po niego we wrześniu, mam nadzieję, że mi sié spodoba ;) Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie minal calkiem dobrze jak na to co sie dzialo w moim zyciu do domu tez trafilo co nie co ale gratuluej wyniku i swietnych nowych lokatorow :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w te wakacje kompletnie przystopowałam jeśli chodzi o czytanie. Mam sobie za złe, przeczytałam jak narazie 2 książki i teraz jestem w trakcie czytania kolejnej. Mam nadzieje, że w tym tygodniu już ja skończę :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń

Może to właśnie Twój komentarz okaże się dla mnie największą inspiracją?
Dziękuję za każde odwiedziny i zapraszam częściej! Powłóczmy się razem!