poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie sierpnia i book haul

Co przyniósł mi ostatni miesiąc wakacji? Ile książek przeczytałam? Jakie pozycje przybyły do mojej biblioteczki? Zapraszam...





Sierpień, jak to zwykle u mnie bywa, przyniósł wiele niespodziewanych wydarzeń. Nie mogło być inaczej...
Przeczytałam mniej niż sobie zaplanowałam, ale patrząc na to jak szalony był kończący się miesiąc, jestem naprawdę zadowolona z wyników!

Przeczytałam :

,,Cyrk nocy" - Erin Morgenstern

,,Starcie królów" - George R.R Martin

,,Fangirl" - Rainbow Rowell


Przybyły do mnie :

,,Złodziejska magia" - Trudi Canavan (Biedronka)

,,Czerwona królowa" - Victoria Aveyard (bonito)

,,Fangirl" - Rainbow Rowell (empik)

,,Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" i ,,Rok z Ewą Chodakowską. Twój dziennik fitness" - Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis (matras)

Mam nadzieję, że wrzesień okaże się lepszy. Byłam głupia, myśląc, że przez wakacje uda mi się dużo przeczytać...brak mi po prostu stabilizacji, takiej jak podczas roku szkolnego.

Staram się też ograniczyć kupowanie książek, bo półki na nowym regale już powoli się uginają...
Życzę wszystkim udanego i spokojnego września! Pamiętajcie, nie żałujcie wakacji! Przynajmniej się starajcie...

W przyszłym roku też będą!


Tak, tak, właśnie to sobie wmawiam....



4 komentarze:

  1. Cyrk nocy mnie kusi. Mobilizuję i proszę o recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto przeczytać! staram się,staram,ale nic nie obiecuję....

      pozdrowienia! :)

      Usuń
  2. Polecam "Złodziejską magię". Świetna książka. Chętnie podkradłabym Ci "Czerwoną królową". Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zaczynam ,,Czerwoną królową" i zapowiada się obiecująco!

      również pozdrawiam!

      Usuń

Może to właśnie Twój komentarz okaże się dla mnie największą inspiracją?
Dziękuję za każde odwiedziny i zapraszam częściej! Powłóczmy się razem!