wtorek, 28 lipca 2015

Liebster Blog Award #1 i #2


Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Magdę z bloga Przystanek Bookstock i Prim Lynn Lancaster z bloga Pokój Książkoholiczki . Bardzo dziękuję dziewczynom za nominację! Dopiero teraz znalazłam chwilkę by odpowiedzieć na ich pytania..




,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który ciebie nominował. Obowiązkiem jest także wklejenie znaku LBA do wpisu."

Pytania od Prim:

1. Jeżeli miałabyś okazję zaprosić trzech bohaterów z książki do domu to kto by to był?


Myślę, że byliby to :


Natalia Borejko (z Poznania miałaby blisko)
Pan Darcy (miałby ciężko z odnalezieniem się w epoce, ale co tam!)
Jon Snow <3


2. Jesteś oszczędna czy wręcz przeciwnie?

Ja i oszczędność? Nie, nie, zdecydowanie nie! Dużo można o mnie powiedzieć, ale na pewno nie to, że jestem oszczędna. Wszelkie pieniądze i oszczędności trzymają się mnie bardzo, bardzo krótko. Nigdy nie mam grosza przy duszy kiedy coś jest mi bardzo potrzebne...a jak już mam, to wydaję na zbędne rzeczy.

3. Lubisz patrzeć na regały z książkami nawet jeśli nie zamierzasz nic kupować?

O tak! Uwielbiam wręcz. Często wchodzę do księgarni bez grosza byle tylko pooglądać, podotykać książki, sprawdzić co jest nowego. Sam widok regałów pełnych książek bardzo mnie uspokaja...

4. Dogadujesz się z ludźmi otaczającymi cię na co dzień czy wolisz przyjaźń internetową?

Nie mogę powiedzieć, że się nie dogaduję, ale nie przywiązuję do tego dużej wagi. Jestem dosyć nieśmiała, więc to troszeńkę komplikuje sprawę. Mam bardzo wielu znajomych z różnych krańców Polski, więc z nimi utrzymuję kontakt głównie przez internet. Lubię pisać SMS'y, ale teraz głównie kontaktuję się przez Facebooka. Za to przez telefon nie cierpię rozmawiać! Zawsze się stresuję gdy do kogoś dzwonię...nie lubię ciszy w słuchawce...boję się jej!


5. Co sądzisz o dziewczynach, które lubią grać w gry? A może sama to robisz?


Co mam sądzić? Są takie jak każde inne i absolutnie nic do nich nie mam :D
Osobiście za specjalnie nie gram w gry, sporadycznie w jakieś Simsy albo Heroes. Nie mam za bardzo na to czasu niestety...



6. Jaka jest twoja cecha, która cię wyróżnia?

Hmm, często kaszlę i znajomi rozpoznają wtedy, że się zbliżam :P


7. Planujesz wydać książkę? Jeśli tak to o czym ona będzie?


W swoim życiu już niezliczoną ilość razy zaczynałam pisać książkę, każda przedstawiała inny gatunek. Jak wiatr zawiał...
Na chwilę obecną myślę, że byłaby to fantastyka!



8. Czy przywiązujesz się do swoich idoli?

Myślę, że nie! W miarę jak zmieniałam się ja, tak też zmieniali się oni. Nigdy za żadnym nie tęskniłam...


9. Co było twoją pasją w dzieciństwie?

O, dużo tego było! Bardzo lubiłam śpiewać i improwizować na fortepianie! Od dzieciństwa czułam też ogromny pociąg do książek - nawet kiedy nie potrafiłam jeszcze czytać to często kartkowałam książki, oglądałam obrazki...udawałam, że czytam. Moją ogromną pasją były również spacery z lalką w wózku - mój instynkt macierzyński od najmłodszych lat daje o sobie znać. Jakoś wtedy zaczęła się też ogromna chęć włóczenia się bez celu...


10. Lubisz dzielić się swoimi planami ze znajomymi czy wolisz zachować je dla siebie?

Wolę zachować je dla siebie...to moje plany!

11. Interesujesz się modą czy raczej ją olewasz i chodzi w tym co ci się podoba?

Moda nie należy do grona rzeczy, którymi się interesuję. Nienawidzę zakupów, są dla mnie ogromną męczarnią! Przede wszystkim liczy się dla mnie to, bym czuła się wygodnie, a potem...niska cena...

Pytania od Magdy :

1. Kim i gdzie chcesz być za 10 lat?

Za 10 lat chciałabym mieć tytuł naukowy w dorobku i pracować w jakiejś ciekawej, pasjonującej pracy, oraz zbudować żółty domek na wsi a w nim ogromną biblioteczkę! Do tego cudowny mąż, gromadka dzieci, otoczenie natury..czegóż chcieć więcej?

2. Jeśli mogłabyś przybierać postać jednego ze zwierząt, jakie zwierzę by to było?

Na pewno jakiś ptak! Ptaki są dla mnie ucieleśnieniem wolności...no i mogą latać! Myślę, że byłaby to sowa, bo mam do sów słabość...

3. Czym oprócz książek się interesujesz?A może nawet coś kolekcjonujesz?


Interesuję się historią muzyki, we wrześniu zaczynam 12 rok edukacji w szkole muzycznej. Marzą mi się też wielkie podróże, oraz wszelakie wyprawy i włóczęgi - uwielbiam oglądać reportaże, czytać podróżnicze blogi. Jestem także włosomaniaczką! Nigdy o tym nie pisałam, ale pierwszy blog który zaczęłam czytać to blog Anwen, właśnie o włosowej tematyce.
Nie ma za bardzo rzeczy, które kolekcjonuję...ale chyba mogłyby to być książki i kosmetyki do pielęgnacji włosów! Kiedyś były to porcelanowe lalki.



4. Jakiej muzyki słuchasz?Jaki jest twój ulubiony artysta/zespół ?


Słucham bardzo skrajnej muzyki, od muzyki klasycznej, po rocka! Najważniejszy jest dla mnie przekaz, który muzyka za sobą niesie...
A mój ukochany zespół to zdecydowanie domowe melodie ! Wręcz ich ubóstwiam! Znam na pamięć wszystkie piosenki! Są dosyć specyficzni, ale są tak szczerzy, naturalni i prawdziwi w tym co robią, że nie da się ich nie kochać, lalalalala <3


5. Jeśli miałabyś określić swój charakter w trzech słowach, to jakie słowa by to były?

Hmm...wrażliwa,impulsywna i...uparta?

6.Czego się najbardziej boisz?


Za dużo by wymieniać! Jestem bardzo strachliwa...boję się owadów, niektórych ludzi, wysokości, ciemności itd. Ale czymś czego najbardziej się boję, czymś co napawa mnie paraliżującym strachem są...krowy! Tak, dobrze przeczytaliście...właśnie krówki. Mam od dzieciństwa ogromny, traumatyczny uraz do tych stworzeń. Nie jestem w stanie przejść obok krowy spokojnie, miękną mi nogi kiedy widzę to złowrogie, krowie spojrzenie...mam wrażenie, że wystarczy moment, by to bydle się na mnie rzuciło,aaa!
Tak,to się leczy!!!



7.Co cię najbardziej uszczęśliwia?


Hmmm...książki, sypana herbata, przebywanie z osobami które kocham, kocyk, budyń, świeże powietrze, hamak, ładne miejsca, miętowe i orzechowe lody, moja sunia, muzyka,ulubiony perfum...itd.itp.
Jak to ktoś kiedyś pięknie zaśpiewał...,,tak mało trzeba nam, i dużo tak, żeby szczęśliwym być, drugiemu szczęście dać..."


8.Jakie imiona chciałabyś nadać swoim dzieciom?


Jako,że sama mam dosyć rzadko spotykane imię, podobają mi się imiona podobne do mojego...stare, dostojne...
wybierałabym spośród :

z dziewczęcych : Ida, Aniela, Teresa, Manuela, Józefina
z chłopięcych : Stanisław, Franciszek, Antoni, Jan, Eryk


9.Jaki był przełomowy moment w Twoim życiu?

Chyba jeszcze takiego nie było!

10.Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Nie mam jednej ulubionej...ale najbardziej skłaniałabym się ku ,,Złodziejce książek".

11.Z jaką postacią literacką chciałabyś się umówić?

Chyba byłby to Gale z ,,Igrzysk Śmierci". Nie będę ukrywać swojej ogromnej sympatii do tej postaci. Chciałabym go pocieszyć...powiedzieć, że ja też nie mogę się pogodzić z tym, że Katniss wybrała Peetę! Myślę, że to byłoby idealne spotkanie...

No, to by było na tyle! Tym razem nie nominuję nikogo, ale jeżeli chcecie możecie odpowiedzieć sobie na pytania, które zadały mi dziewczyny.

Dowiedzieliście się o mnie czegoś ciekawego?


B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to właśnie Twój komentarz okaże się dla mnie największą inspiracją?
Dziękuję za każde odwiedziny i zapraszam częściej! Powłóczmy się razem!